Fem els contractes d’apadrinament
01/10/19El passat dilluns 30 de setembre, es van signar els contractes d’apadrinament, on els alumnes de la classe dels mitjans, fan de padrins, dels alumnes de P3.
![]() |
![]() |
El passat dilluns 30 de setembre, es van signar els contractes d’apadrinament, on els alumnes de la classe dels mitjans, fan de padrins, dels alumnes de P3.
![]() |
![]() |
Què esperes tu d’aquest nou curs 19-20? from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
El nens d’infantil de l’escola Sant Isidre han fet la seva pel·lícula. En Grúfal….. esperem que us agradi molt.
Com cada any, acomiadem el curs amb un videoclip musical dels nens i les nenes de l’escola; tot desitjant-vos un bon estiu! La cançó que sona és “Despertem el Món”; del grup ponentí Koers.
Us esperem al setembre! I com diu la cançó: “Que la vida és l’aigua i el sol jugant a fer-se grans.”
BON ESTIU!
VideoClip d’estiu! Despertem el Món – Escola Sant Isidre from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
El darrer dilluns, dia 17, vam fer l’acte de comiat de l’Apadrinament lector 18-19. Un any diferent, un hi havia padrins/es amb més d’un fillol/a. Com sempre, ha estat una activitat molt profitosa i productiva, tant pels padrins com pels fillols. Han llegit molt i han gaudit molt de l’activitat. Us adjuntem unes quantes fotografies d’aquest acte de comiat. Fins l’any vinent!
Aquesta setmana han finalitzat les sessions de l’aula sensorial del curs.
En aquesta ocasió les activitats de les taules de llum han girat entorn la lectoescriptura, les construccions, la creació d’històries i la grafomotricitat.
A les activitats de llum negra hem dibuixat amb llum fent servir les llanternes i els panells i pissarres luminiscents, ha estat com fer màgia!!!
Divendres 7 de juny a tots els alumnes i mestres de l’escola ens van convidar a fer una visita a la cooperativa del poble.
Vam fer un recorregut per les instal.lacions per conèixer els procés que segueix la fruita des de que arriba del camp fins que entra a producció i es prepara per la seva venta. Vam visitar molts espais: oficines, càmeres frigorifiques, sala de producció, magatzems… i ens van explicar les tasques que es realitzaven en cada un d’ells.
Sense dubte una visita molt interessant que ens apropa més al nostre poble i a la feina tant important que fan molts dels pares, mares, padrins, padrines… dels nens i nenes de l’escola que hi treballen.
Per veure fotos CLIQUEU AQUÍ
Aquesta setmana, tots/es els/les alumnes de l’escola han pintat les jardineres del pati de diferents colors i maneres. El resultat és xulíssim i ja li comença a donar una nota de color al pati, que li va molt bé.
De mica en mica, el pati va canviant!
Aquest matí els nens i nenes d’infantil han gaudit de l’obra de teatre FAMYARD a càrrec del mestres de l’acadèmia KIDS and US . Una obra participativa, divertida i plena de sorpreses. Hem passat una estona molt agradable i hem conegut a molts animals de la granja.
Si voleu veure fotos de l’espectacle premeu AQUÍ