Coneixem i tastem l’oli!

El dia 23 al matí el Sisco, pare de l’Ariadna, ens va fer una xerrada molt interessat sobre l’oli i el seu procés d’elaboració: des de que es cull al camp , passant per les màquines de la cooperativa i acabant a l’ampolla d’oli que tenim a casa nostra. Va ser una exposició força animada que va motivar a alumnes i mestres. I al final….. el millor: el tastet d’olis, xocolata i olivada per tots els nens i nenes i els mestres. Tot estava boníssim!!!
Gràcies Sisco per la teva visita a l’escola, vam aprendre moltes coses! Per veure més fotos, pitja AQUÍ!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *