5è: Visita a l’Ajuntament de Torredembarra

El dia 9 de febrer de 2016, els alumnes i professors de 5è, amb el Joan, el nostre director, vam anar a l’Ajuntament de Torredembarra.ajunta

Vam anar-hi perquè estem estudiant com les persones s’organitzen.

Quan vam arribar a l’Ajuntament ens van portar a una sala, la sala de plens, on vam fer preguntes a l’alcalde i al regidor d’educació.

Els vam preguntar sobre moltes coses, com per exemple si hi havia hagut alguna alcaldessa a la Torre i si hi ha un despatx per a cada regidoria i regidor/a?

A continuació, l’alcalde va marxar i el regidor d’educació, en Jordi Solé, ens va fer preguntes a nosaltres,  com per exemple, què ens agradava més del poble i què no.

Després, el mateix regidor ens va portar a veure on treballen les diferents regidories i el seu funcionament.

Finalment, ens vam despedir i vam marxar.

IKRAM EL MIRI

El passat dimarts 10 de febrer els alumnes de l’escola Molí de Vent van anar a passar el matí l’Ajuntament del seu poble.

ajuntamentmarti El motiu de la visita era que estan estudiant qui són el regidors  i l’alcalde del seu municipi.

Allà els van explicar que l’ajuntament antigament era un  castell  que pertanyia a la família dels Icards, que venien  d’Itàlia i  tenien molts diners.

Els alumnes de 5è van tenir un cop de sort, perquè els va  fer  una petita part de la guia l’Alcalde de Torredembarra,  Eduard  Rovira, que pertany al partit polític d’ERC. L’altra  part de la  visita la van fer amb el primer Tinent d’Alcalde,  Jordi Solé, que  pertany al partit polític del PSC.

A un dels alumnes de 5è B, Martí Guasch, li va impressionar molt que a l’Ajuntament hi havia una màquina dispensadora d’aliments!

Els alumnes van tenir un bon comportament i van estar molt atents, fent preguntes i escoltant les respostes.

MARTÍ GUASCH