Premis Magda Martí

Els alumnes de la nostra escola Marc Gragera López i Pablo Sánchez Torres han estat guanyador i finalista, respectivament, del XIII Premi de Narrativa Infantil Magda Martí.

En Marc ha estat el guanyador amb la redacció “L’assasí del ganivet”. El premi ha estat 200€ amb material escolar.

En Pablo ha estat el finalista amb la redacció “El robatori de Mallorca”. El premi ha estat 150€ amb material escolar.

Des de l’escola Molí de Vent donem l’enhorabona a aquests alumnes i els encoratgem a continuar escrivint.