Matins creatius, culturals, tardes acolorides.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Les nenes i nens de 1r de Cicle Inicial celebren les Jornades Culturals, a l’entorn de la llegenda de Sant Jordi.

Els dies 23 i 24 a l’escola han tingut lloc les Jornades Culturals 2015, que com cada any des dels més petits als més grans es festegen amb un ampli ventall d’actes, treballs, tallers.

Aquest any, les nenes i nens de Cicle Inicial les han celebrades amb nombroses activitats literàries i artístiques entorn la llegenda de Sant Jordi.

Els alumnes de 1r,  benjamins de Primària han estat molt implicats i alhora entusiasmats amb tot la planificació que hi havia fixada per aquests dos dies

Tot un programa d’actes  variat, la canalla ha esdevingut tant actors com espectadors.

Han desenvolupat un taller literari i artístic : “ Pel forat del pany” consistent a  imaginar-se cadascun els protagonistes de la llegenda; Sant Jordi, la princesa i el drac fent allò que els ve de gust o els agrada d’amagat, quan no els veu ningú, vet aquí el títol del taller que primer han hagut d’imaginar, escriure i després il·lustrar. I que posteriorment guarnirà el passadís.

El dia 23 per la tarda han anat a veure la representació de l’Auca de Sant Jordi  escenificada pels companys de 2n que els ha encantat i, han posat de manifest el seu interès amb un forts aplaudiments.

El  segon dia de les Jornades, el divendres 24 al matí han assistit a l’obra de teatre : Una altra història de Sant Jordi de la Companyia Els Picarols que l’AMPA de l’escola ha contractat.

Uns rondallaires arribats de l’Època medieval ens han narrat la famosa llegenda de Sant Jordi, on res és el que sembla, tot des d’una altra perspectiva. Hem conegut: Una Princesa lletja però valenta, un Sant Jordi covard però encisador, i un Drac temut però…, ens  han fet  passar, tant a petits com grans, una estona divertida fent participar la mainada de les seves danses, jocs i cançons. …

I.. per la tarda un taller de manualitat a càrrec de les mares d’alumnes Mònica i Yolanda Cantos. Han ensenyat la canalla a fer una rosa que s’ha convertit en un clauer al posar-li l’anella. Una experiència molt maca.