LA TARDOR A L’ESCOLA

La tardor és una estació molt viscuda a l’escola.

Com cada curs ha vingut carregada de fulles seques, fruits, moniatos, colors càlids…

A l’escola ens agrada treballar aquesta estació i tot el que l’envolta i

aquest curs estem especialment contents de poder reprendre  la celebració de les festes d’una manera més normalitzada.

Amb la tardor també ha arribat la Castanyada i la festa de Hallowen que tan agraden als més menuts;  molts espais de l’escola s’han ambientat amb aquestes temàtiques.

Als porxos de Primària i Infantil s’han instal·lat photocalls on s’hi han fotografiat tots els grups.

Al hall de l’escola ja podem gaudir de la magnífica exposició de moniatos “caracteritzats” que han realitzat els de Cicle Superior: uns artistassos!!

Tots plegats hem fet créixer amb elements de la natura dues mandales.

El mural de Halloween llueix amb aquests elements que també s’han anat integrant en les nostres tradicions.

Altre cop hem pogut comptar amb el suport de mares i pares, “castanyeres i castanyers,” per tallar les castanyes, torrar-les i repartir-les als infants que han celebrat la castanyada al pati.

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!!