Jornades de Sant Jordi a 2n

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 2n van preparar un auca sobre la llegenda de Sant Jordi amb rodolins i dibuixos per representar-la davant els avis de la residència “Pere Badia” el dia 23 al matí. També vam cantar quatre cançons i els van regalar un punt de llibre que ells mateixos havien fet. Els avis els van convidar a menjar coca amb xocolata.

A la tarda van fer la mateixa representació pels companys de l’escola:

El divendres 24 al matí van anar a veure l’obra de teatre l’obra de teatre : Una altra història de Sant Jordi de la Companyia Els Picarols que l’AMPA de l’escola ha contractat. I per arrodonir les jornades aquella tarda van fer un gran mural amb els rodolins i els dibuixos que havien fet per representar l’auca de Sant Jordi: