Jornades d’atletisme UDT

Benvolguts pares/mares,

Us informem que el diumenge 26 d’Octubre al matí  a partir de les 9h, es realitzaran les Jornades d’Atletisme a la UDT. Cada nen/a haurà de portar el seu dorsal enganxat a la samarreta (portant la samarreta de l’escola o una de color groc). Es prega puntualitat, ja que l’hora de la prova està apuntada al propi dorsal. El dimecres dia 29 d’Octubre al matí, per tal de fer una foto per a la revista de l’escola i els diaris, han de portar la medalla, trofeu (en cas d’aconseguir-ne) i la samarreta groga de l’escola. Gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

La mestra d’Educació Física.

Elisabeth Serelde