Ha arribat Nadal al Molí de Vent

Aquesta setmana hem començat a celebrar Nadal a l’escola.

Per un costat  els alumnes estan preparant la cançó de Nadal, els poemes, felicitacions…..

També ha arribat el Tió de la mà d’un llenyataire molt amable i simpàtic que els va transportar des de les muntanyes. Els farem cagar els pròxims dies.

A més les famílies (gràcies!!!!) han col·laborat amb tota classe de guarniments nadalencs i el porxo del vestíbul i les tanques ha quedat precioses.

Per últim recordar que també hem engegat les accions solidàries que fem cada any per aquestes dates:

• Col·laboració amb La Marató de TV3. La recollida dels donatius serà per la lluita contra la Covid-19. Tindrà un altre format, ja que no es poden fer els concerts de Nadal.
  • Recollida d’aliments per a Càrites de Torredembarra.
  • Projecte Fundació Pere Badia. Aquest curs farem arribar un vídeo als nostres avis i àvies de la Fundació per felicitar-los i també, com sempre, els hem fet un regalet per cadascun d’ells.

Com heu pogut llegir, a la nostra escola Nadal és cosa de tots i totes. De nou mil gràcies a les famílies.