Extraescolars 2016-17

Des de l’AMPA us volem agrair la vostra confiança en les activitats proposades pel curs 2016-2017.  Aquí teniu les activitats que us proposem, que començaran el proper 3 d’octubre. Teniu en compte que son propostes que poden ser modificades per organització de monitoratge i per assistència de nens.

ACTIVITAT CURS DIES MONITOR/A   PREU

Desenvolupament de la intel·ligència

P3 a 6è Dimecres A concretar

30 € Mensual

Els dies de pagament d’aquest trimestre seran el 16 i el 19 de setembre de 16.30 h  a 17.15 h. a l’escola i en efectiu.

El pagament serà trimestral, excepte l’activitat NENOOS i DANSKIDS  que serà mensual.

Les famílies que no siguin de l’AMPA no poden accedir a les activitats extraescolars.

Karate: Serà necessari portar una fotografia tipus carnet i fotocòpia de la targeta sanitària.

L’horari de realització de les activitats serà de 16.30 h a 18.00 h. al Centre.

Us volem recordar que tenim oberts els serveis d’acollida, tant del matí (8.00 h a 8.30 h, infantil i primària) com del migdia (12.00  a 13.00 h, només primària). Si voleu fer-ne servei parleu amb Mari, la conserge.