Entre tots fem la Torre

El dilluns dia 6 de març, alumnat de 5è i 6è de les escoles, de 3r d’ESO dels instituts, de l’Agrupament Escolta Els Salats i del centre obert Capicua, van participar en la 1a. Trobada d’Infants i Joves amb l’alcalde de Torredembarra.

A l’ajuntament, els representants escollits de cada centre, van fer arribar les propostes que havia fet l’alumnat  com a resposta a les preguntes:

QUÈ PUC FER PER AL MEU POBLE?

NECESSITO QUE L’AJUNTAMENT FACI ALGUNA COSA PER FER-HO POSSIBLE?

QUÈ LI DEMANO A L’ALCALDE DE TORREDEMBARRA, EL Sr. EDUARD ROVIRA, QUE FACI AL POBLE?

Les propostes es van organitzar amb la seva classificació en els disset ODS (objectius de desenvolupament sostenible).

Un cop feta l’exposició, l’alcalde va donar resposta a gairebé totes les demandes que es van fer. En alguns casos va explicar accions que l’ajuntament ja estava fent, en d’altres va aclarir que no eren competència seva i també d’altres en va prendre bona nota per poder-hi treballar.

Els infants i joves, encara que van reconèixer haver passat una mica de nervis, van valorar molt positivament l’experiència d’haver anat per primera vegada a l’ajuntament representant els/les seus/ves companys/es i havent fet arribar la seva veu.

La regidora d’Educació, Maria Gual, també ha comentat que l’objectiu principal és fer xarxa, compartir espais d’aprenentatge i involucrar l’alumnat (i els joves de la Torre en general) en un projecte comunitari amb continuïtat a través de les propostes de futur que en sorgeixin.

Accés a la gravació de la 1a Trobada d’infants i Joves amb l’alcalde de Torredembarra