Els alumnes de 5è us recomanem…

Aquesta setmana gran part de la classe de 5è B, han estat confinats. Gràcies a la tecnologia han pogut estar connectats amb l’escola i treballar i comunicar-se amb la resta dels companys i companyes que sí que ha pogut assistir a classe. Han fet servir el correu electrònic, el Google Classroom, el Meet. Però volem compartir amb vosaltres una activitat que han fet avui per treballar la llengua catalana. Han jugat al Paraulògic.

El joc és molt senzill: cada dia hi ha una combinació de 7 lletres. Es tracta de trobar paraules que es puguin formar amb aquestes 7 lletres, sempre que hi aparegui la del centre, que és obligatòria. Hi podeu jugar a l’ordinador, al mòbil o a la tauleta.

Us deixem l’enllaç per poder jugar-hi. Penseu, tanmateix que a la mateixa pàgina on podeu trobar aquest joc (edu365), també podeu trobar altres jocs i activitats de llengua, de mates, de medi i, a més, ordenats per etapes educatives. Ànims i a jugar!