CLASSES D’INSTRUMENT MUSICAL AL MIGDIA

Aquest serà el tercer curs que els alumnes del Molí de Vent poden aprendre a tocar un instrument musical a l’hora del menjador. Això és possible gràcies a la feina de l’Escola Municipal de Música de Torredembarra (EMMT). Els alumnes de l’Escola Molí de Vent que estan matriculats a l’EMMT poden gaudir de les classes d’instrument al migdia. Són els professors de l’Escola de Música els que es traslladen al Molí de Vent per tal d’impartir classes de flauta travessera, violí o clarinet als nostres alumnes. L’experiència dels dos cursos anteriors ha estat molt positiva i enguany repetim. Precisament aquests dies, l’EMMT ha obert la matrícula per al curs 2018/2019. Si voleu matricular els vostres fills a l’Escola de Música o demanar més informació cal que us adreceu al Patronat Antoni Roig, on hi ha la regidoria d’Educació, al carrer Alt de Sant Pere, entre les 8:30h i les 14h, de dilluns a divendres. L’EMMT ofereix classes d’instrument però també fa classes de sensibilització per als més petits (de 3 a 5 anys), llenguatge musical.