Cicle Mitjà: tallers ecològics

Construcció d’un porta-entrepans i reciclatge.

Els dies 20,21, 25, 26 i 28 d’octubre, l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola està realitzant Tallers Ecològics.

Un dels tallers consisteix en la classificació de residus per tal de fer un bon ús dels diferents contenidors i així millorar la recollida selectiva de les escombraries.

Un segon taller consisteix en la realització d’un porta-entrepans ecològic per evitar l’ús del paper d’alumini o plàstic.

Ambdues activitats s’estan duent a terme per membres de l’associació Grup Ecologista de Tarragona i l’Ebre, Ecologistes en Acció,  i són gratuïtes.

Agraïm aquestes iniciatives que permeten reforçar els continguts relacionats amb la Sostenibilitat amb recursos motivadors per als infants i la presència de persones expertes en diferents àmbits.

SOSTENIBILITAT, PER UN MÓN MILLOR!