Caminada per Altafulla i Torrdembarra

Fa uns dies, els alumnes de 6è, dins del marc de les activitats del Pla Educatiu d’Entorn, vam participar en una caminada d’uns 10km per Altafulla i Torrdembarra. Ens va agradar molt gaudir amb els companys d’un trajecte a peu des de l’escola, castell d’Altafulla, passeig marítim d’Altafulla, camí de ronda fins al far de Torredembarra i tornada a l’escola.

A part de caminar, tots ens vam conscienciar de la necessitat de mantenir nets els nostres boscos. Així que, amb uns guants a les mans i una bossa gran de brossa vam  recollir en pocs minuts una gran quantitat de deixalles d’un bocs proper a casa nostra.

L’entorn és fantàstic i, val la pena, de tant en tant, recordar que prop de casa tenim paratges únics.

IMG_2327IMG_2333IMG_2334