6è: visitem TV3

L´ALTRA  CARA DE LA TELEVISIÓ

El passat dijous 4 d’octubre vam anar d´excursió a TV3. En arribar vam esmorzar, més tard vam entrar al recinte, allà ens esperava una noia que ens va fer de guia i ens va ensenyar la sala de control, els estudis de gravació, els camerinos, la sala de maquillatge, la de perruqueria i els armaris amb les diferents vestimentes. També van triar a cinc alumnes,  ja que el divendres seria el dia dels mestres i volien saber, quin era el mestre o la mestra ideal per a ells i gravar les seves opinions pel programa de l’Infok de l’endemà. Més tard  ens van  portar a una sala on ens van explicar com funcionava el programa i ens van posar un reportatge del dia anterior, després vam fer grups per explicar una notícia basada en fets reals, també ens van preguntar quin gènere musical ens agradava més.

Després de la visita vam anar a dinar i a esperar l’autobús per anar cap a l’escola.

El que més ens va agradar va ser veure els platós on es fan els programes perquè eren molt diferent del que veiem dia a dia per la televisió.

Lluna Tatay i Sara el Meziani