6è: visitem el gimnàs Anura

Els alumnes de 6è han estat treballant les activitats físiques que es realitzen al gimnàs i com activitat final han anat al gimnàs Anura per posar en pràctica allò que han après. anura

Els alumnes de 6èA van anar el divendres 29 de gener i els alumnes de 6èB el dilluns 25 de gener. La sortida es va fer a l’hora de la classe d’educació física durant la tarda i va ser molt educativa i divertida.

Per començar van  realitzar exercici físic a la sala de màquines dirigits per un monitor especialitzat. Després van provar durant uns minuts les bicis de les classes de spinning i les cintes per córrer.

Finalment a la sala d’activitats dirigides van poder gaudir del material que disposava el gimnàs, i van tastar els steps, les peses i barres de poc pes i els matalassos que es fan servir per fer els exercicis.

Agraïm a l’Anna, la directora del centre Anura, la seva col·laboració ja que ens ha permès fer ús de les instal·lacions de forma gratuïta i, a més a més, ens ha obsequiat amb vals de 2×1, per gaudir de les seves instal·lacions.

La sortida ha estat tot un èxit i esperem repetir-la l’any vinent. Va ser un dia diferent, on van poder gaudir d’un dia de gimnàs per aprendre a estimar al nostre cos realitzant exercici físic. Una experiència inoblidable pels nostres alumnes!!!