6è: viatge a TOWCESTER

Darrer dia

Darrer dia de la nostra aventura a Towcester, ens acomiadem dels nostres companys anglesos dinant el típic Fish & Chips. Ha estat una experiència inoblidable i que de ben segur repetiríem.

4t dia

Quart dia a Anglaterra. Avui hem passat el dia visitant la ciutat de Londres: Big Ben, London Eye, Buckingham Palace, Westminster Abbey, National Gallery, Science Museum. Fins i tot hem vist membres de la casa reial: el príncep Harry sortint de Westminster Abbey i la reina Elizabeth amb el cotxe oficial sortint de Buchkingham Palace. Una experiència inoblidable!!!

3r dia

Tercer dia a Towcester. Pluja, vent i fred el típic clima anglès. Per no hem deixat de fer coses: ninots de Guy Falks per cremar a la foguera, el dinar per als nostres companys (sopa de tomàquet, sopa de llenties i hot dogs) i com que el mal temps no ens ha deixat celebrar la “Bonfire night” al pati de l’escola hem sopat dins i hem compartit jocs tradicionals. Tot i la pluja hem passat un dia fantàstic.

2n dia

Segon dia a l’escola de Towcester. Ens han donat la benvinguda amb una assemblea i ens han obsequiat amb una samarreta de l’escola.
Hem vist un vídeo interactiu per conèixer l’origen de la festivitat “Bonfire night” i tot seguit hem fet una ginkana al pati i un treball col•lectiu amb els nostres companys anglesos al pis de dalt de l’autobús. Després de dinar hem compartit una classe ordinària amb ells. Ha estat un dia molt emocionant i hem après mooooltes coses.

1r dia

Els alumnes d’intercanvi hem arribat a Towcester i hem passat la primera nit a casa de les famílies que ens acullen. Ha estat un dia molt emocionant, l’avió, un país diferent, amics nous i costums per descobrir.