5è: sortida a Tàrraco Viva

El passat dijous 17 de maig les i els alumnes de 5è vam participar a la XX Jornada d’Aprenentatge Actiu Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco.
Ens vam trobar amb els companys de cinquè de les altres escoles de Torredembarra i amb molts altres nens i nenes de les escoles de Tarragona i del Tarragonès.
L’activitat es va fer al Camp de Mart, més de 150 espais de jocs romans de totes classes: d’imitació, d’atzar, motrius, de reconstrucció, teatrals…
Després de passar tot el matí jugant, vam fer un petit recorregut per la part alta de Tarragona observant les restes de l’època romana dels diferents monuments que estem estudiant a classe: el circ, el fòrum… I finalment vam arribar a l’Amfiteatre, on vam poder seure a la cavea (grades) i observar i descobrir les diferents parts d’aquest monument.

Va ser molt divertit i vam aprendre moltes coses!!