VISITA DEL MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES

El dilluns 8 de febrer va venir a l’escola el Museu de les Matemàtiques de Catalunya. Per les restriccions del Covid aquesta activitat, que havíem d’anar a fer a la seu del museu, vam haver de fer-la a l’escola.

Mireu el que explicaven els nens i nenes de tercer després de fer l’activitat.

Avui hem fet una activitat amb una persona del Museu de les Matemàtiques. Ens ha dit que anàvem a construir una cúpula que havia dissenyat Leonardo da Vinci. Teníem unes peces totes iguals i amb elles havíem d’anar fent quadrats, uns eren grans i altres petits. Anàvem afegint peces i la cúpula s’anava fent més gran. Al final quan hem posat totes les peces tenia molta força i fins i tot hem pogut entrar a dins. Semblava un iglú.

Aquest Museu està a Cornellà i els diumenges al matí hi ha entrada lliure. Per si voleu gaudir de les matemàtiques amb els vostres fills i filles, us posem l’adreça amb tota la informació:

Aquí podeu veure un vídeo amb fotos de l’activitat.