Teatre en anglès a l’escola!

El passat dimecres 4 de Desembre els nens i nenes de segon fins sisè vam gaudir del teatre en anglès. La Companyia de Teatre Look Out va representar l’obra de “Santa’s Pants” per als alumnes de segon i tercer i l’obra “Passion for fashion” pels alumnes de quart, cinquè i sisè.

A l’obra de “Santa’s Pants” vam conèixer com viu la nit de Nadal el Pare Noel. Li succeeixen una sèrie de problemes i els ha de resoldre amb l’ajuda dels seus amics.

A l’obra de “Passion for Fashion” vam conèixer a un equip de Telenotícies on el protagonista estava obsessionat amb la moda. Gràcies a les seves ajudants se n’adona que la moda potser no és tan important.

Va ser una experiència molt enriquidora on vam poder practicar la llengua anglesa.

Esperem repetir el proper curs!