Pizzeta de gatet

La setmana passada l’alumnat de cicle inicial vam realitzar el segon taller de cuina saludable al Centre Cívic El Sortidor. Vam cuinar unes delicioses pizzetes en forma de gatet.

Ingredients:

– farina, aigua, oli per fer la base.

– tomàquet triturat i formatge per enfornar.

– olives negres, pebrot vermell i mongeta tendra per fer la cara del gat.

Elaboració:

1. Barregem l’oli, l’aigua i la farina. Amassem la barreja fins que no s’enganxa.

2. Fem una boleta i l’estirem fins que tenim una base fina.

3. A sobre hi posem tomàquet triturat i formatge i enfornem durant 10 minuts.

4. Amb les olives, el pebrot vermell i la mongeta tendra fem la cara del gat.

Mmmmmmmmmmmm boníssim  i molt saludable!

Els tallers de cuina formen part del programa L’escola A taula! del Centre Cívic El Sortidor, amb la tallerista especialitzada en cuina infantil Cristina Vicentini. En el següent vídeo podeu veure què bé ens ho passem.

I el proper mes d’abri hi tornem, aquesta vegada per preparar unes delicioses i saludables postres. Seguirem informant!