Merry Christmas ens desitja l’Auxiliar de Conversa en Anglès, la Jade

Aquest curs tenim el privilegi de comptar amb una persona Auxiliar de Conversa en llengua anglesa a l’escola, la Jade. Va arribar a l’octubre i ha ajudat als alumnes de la Comunitat de Grans a expressar-se en anglès. Ens ha parlat del seu país, Irlanda del Nord i hem pogut conèixer les activitats preferides.

La Jade estarà a l’escola fins el maig gràcies a que l’escola forma part del Programa d’Innovació Educativa Generació Plurilingüe (GEP). Aquest programa consisteix en aprendre l’anglès através de les matèries. Aquest curs, l’anglès està present als projectes que realitzem.

Aqui podeu veure la felicitació de Nadal que ens ha gravat.

Gràcies Jade