LES COLÒNIES DE L’ESCOLA

Aquests dies l’escola està molt buida perquè els alumnes i mestres de segon, quart i sisè estem de colònies.

Anar de colònies significa dormir fora de casa, no estar amb la família, desconnectar-te de la tecnologia… però també és compartir amb els amics i amigues experiències noves, descobrir indrets màgics, connectar-te amb la naturalesa, conèixer altres persones (monitors, cuiners i cuineres…), i sobretot passar-ho molt bé.

Perquè veieu com estem gaudint d’aquests dies us deixem unes fotos. Aviat en podreu veure’n més a l’apartat “fotos” d’aquesta pàgina.