INFORMACIÓ DE PRIMERA MÀ PER A LES PORTES OBERTES

Al taller de notícies de 5è, avui hem treballat la publicitat. Desprès de veure, llegir i analitzar diversos anuncis, ens hem posat en marxa per crear els nostres (eslògans inclosos). Hem pensat que havien de ser anuncis de coses que coneixem bé i com és temps de Portes Obertes creiem que, qui millor que nosaltres per explicar-vos què ens agrada de la nostra escola?

Endavant, llegiu-los que us sorprendran!

ESCOLA SEGURA! Com aquests mesos hem de cuidar-nos, a l’escola  fem grups reduïts, torns de pati, de menjador, d’entrades i sortides… seguim totes les mesures perquè ningú se senti malament!

SOM EL FUTUR! Per què? Perquè treballem amb ordinadors, tabletes, pissarres magnètiques i tàctils…ens atrevim amb les noves tecnologies i ens encanten. Cada dia sabem usar millor l’ordinador, hem après a fer servir l’email i tenim un correu electrònic propi!

ESCOLA MÉS NETA! Sabeu que aviat faran el carrer Lleida més tranquil? Eliminaran un carril de circulació i així hi haurà menys soroll i menys contaminació. HO ACONSEGUIREM!

VOLEU QUE ELS VOSTRES FILLS APRENGUIN A PENSAR I A RESPECTAR? Això s’aprèn quan jugues a escacs, perquè ensenya  coses com: tècniques fantàstiques, estratègies i jugades increïbles, a perdre, a guanyar, a respectar i sobre tot ensenya a pensar molt en els teus actes, ja que una mala jugada té conseqüències!

FES BÉ LA TEVA JUGADA! M’agrada guanyar però no m’importa perdre…a escacs ets lliure i a aquesta escola també!

SORTIDES PER APRENDRE, SABER MÉS I PASSAR-HO BÉ! Fem visites i excursions per ampliar el que a l’escola aprenem i sempre molt contents tornem.

SOM GENT SOCIAL! A l’escola venim nens i nenes de molts països. Entre tots ens expliquem el que sabem d’altres llocs i així aprenem més coses del món.

VINE I JUGA! Al  nostre pati jugaràs fins a cansar-te’n. Tenim tres patis, molts racons per divertir-te, per fer amics. per estar tranquil… i sempre les mesures són segures!

FEM LECTURA  EN ESPAIS TRANQUILS, SOBRE TOT AMB ELS COIXINS! Cada dia tenim estones per llegir i jo et dic que s’aprèn moltíssim així!

L’ESPAI NO ÉS INÚTIL, DONA-LI UNA ESCOLA ESPAIOSA PER A UNA BONA SALUT! La nostra escola és un edifici gran, amb bona il·luminació i al costat d’una muntanya. Tenim súper bones condicions per treballar i aprendre bé!

CUINA NOVA. Sabíeu que el proper curs tindrem una cuina nova? Doncs sí, aviat començaran a construir-la per poder fer els menjars més bons i molt saludables!

JUGUEM, APRENEM, ENS DIVERTIM…AIXÒ ÉS ESCOLA!

ESPEREM QUE US ANIMEU I, ALS VOSTRES FILLS I FILLES,  A LA NOSTRA ESCOLA APUNTEU!

Aquí teniu més informació.