Dansa Ara

El dia 2 de desembre els tres grups de 3r hem fet el Dansa Ara. Hem anat al teatre de l’escola.

Però direu, no eren els de 2n els qui haurien de fer-ho? Sí, Dansa Ara és una activitat de 2n, però és que el curs passat no ho vam poder fer perquè va arribar el covid 19. Per això aquest any hem fet el Dansa Ara els de tercer.

Hem fet 7 cançons. Hi havia una dansa que no hem fet perquè era molt difícil.

Ens han regalat una samarreta de color blau.

Ens ha encantat fer-ho, però hem hagut de treballar molt per aprendre les danses i practicar molt.

A alguns ens agradava molt la dansa palestina Immi Rahat Titsawaq, d’altres preferiem la feta amb música de Bela Bartok, For children. Les més divertides eren El General Bum,Bum i el Mambo.

Ha estat una trobada virtual, però ha sigut emocionant saber que ballàvem alhora amb moltes escoles de Barcelona.

Properament rebrem el vídeo amb la gravació de les danses i el compartirem amb totes les famílies.

Taller de periodistes 3r 2