Cous cous a l’escola

fullsizerender-1

El dijous a la tarda la Nazha Bakkali, la meva mare, va explicar a tota la classe la recepta del cous cous. Jo la vaig ajudar amb la presentació. A part de com es fa el cous cous, també va explicar el que representa aquest menjar al Marroc.

Els divendres és el dia que mengem aquest plat. Ens reunim tota la família a casa de l’avi i de l’àvia i aprofitem per parlar de les nostres coses. El saló dels avis és molt gran i podem posar dues taules, una pels adults i l’altra pels petits. Aquest any jo ja formo part de la taula dels grans.

M’ha fet molta il·lusió que la meva mare vingués a explicar tot això a la meva classe.

Walid Kraifa

1. Núria Lacasa

Moltes gràcies Natza per dedicar una part del teu temps als nois i noies companys del teu fill.
    L’explicació dels vostres costums ens apropa com a persones i ens desperta els sentits.

2. Nazha Bakkali

Moltes gracies a vosaltres per ensenyar als nostres fills la cultura dels altres paisos. Aixo deixa que els nenes obrin la seva ment i tinguin relacions amb altres persones del mon i que desenvolupin el seu coneiximent.Tambe deixa que els faciliti comunicar-se amb altres paisos.

Moltes gracies a vosaltres per la invitacio que meu fet, estic molt conteta amb el comportament que feu amb els nostres fills.

Molt bona sort a l’escola Mosssen Jacint Verdaguer, sempre la millor escola

Mare del Walid Kraifa