PROJECTE #POEFA

El Departament d’Educació ha seleccionat el centre perquè participi en el  Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA).

Aquest projecte té per objecte la selecció de centres de titularitat pública del  Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb actuacions  innovadores de suport i reforç  i fomentar la igualtat d’accés a una educació de qualitat.

És així com podem desenvolupar diferents activitats que milloren el nostre projecte educatiu:

Tallers d’instruments a 5è, colònies i sortides, orientació al professorat i suport psicològic i activitats extraescolars de qualitat amb activitats musicals i escèniques.

El nom d’aquest projecte a l’escola s’anomena:

Tallers per la igualtat i l’equitat el Verdaguer. Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.