XXII Audiència Pública

audienciaEls nois i les noies de sisè formem part del projecte “Audiència Pública”. Aquest projecte no només es fa a la nostra escola, participem més de 800 alumnes de primària i secundària de la Ciutat de Barcelona. Aquest any el projecte porta de nom “Barcelona Ciutat Refugi”. Aquest projecte el treballarem a classe, farem debats i traurem propostes de millora. Després, les propostes de la classe es presentaran a la resta d’escoles, i entre tots triarem les millors propostes i les farem arribar a l’Ajuntament de Barcelona.
I aquí podeu veure les fotos de la trobada que vam fer tots els nois i noies que hi participem.

Per a més informació podeu consultar el següent enllaç: Audiència Pública