Veniu a tocar el piano de cua del pati fins divendres 27 de maig!

L’OFF Concurs Maria Canals, el programa educatiu del Concurs Maria Canals, engega per tercer any consecutiu el projecte ‘Piano als patis’ en col·laboració amb l’Obra Social La Caixa en el marc de la línia d’actuació El Maria Canals Educa.

És una iniciativa que consisteix en proveir escoles de primària d’un piano de cua durant una setmana i oferir sessions d’iniciació per incentivar la creativitat entre els nens i nenes de P3 a 6è. D’aquesta manera s’estimula la curiositat per l’instrument i la música en general i es posa un gra de sorra més per trencar l’estereotip que el piano -i més el de cua- és elitista.

Durant tota aquesta setmana podrem gaudir d’un piano de cua instal·lat al pati de l’escola. S’han organitzat diferents activitats que permetran que tots els qui passem per l’escola puguem gaudir de tocar una estona. No en saps? No passa res, tot es començar!

Consulteu els horaris amb els torns i activitats. Podeu venir a tocar-lo a les estones lliures!

A tocar!!!