Un Do d’Acords

IMG_2173.jpg

El dimarts 5 de juny els alumnes de 5è van realitzar un concert al teatre Arteria Paral·lel juntament amb els nens i nenes de l’escola Carles I  en el marc del projecte comunitari Un do d’acords el qual es ve realitzant des de mitjans del curs passat.

Van participar en el concert: Quartet de cordes (músics de l’Orquestra Simfònica de Barcelona), Victor Carol (didgeridoo i hang) i Nacho Peres (Taula)  i Angel Distefano (Instruments de Lutería).

Dirigits pel músic i pedagog Pablo Pérsico, l’alumnat de 5è ha fet pràctica musical a partir d’instruments de percussió de tot el món i ens van voler ensenyar les seves creacions.

A l’apartat fotos hi trobareu les imatges.

TVE Espanyola va voler gravar l’últim assaig i el trobareu a partir del minut 17:34