Registrar-se a la Intranet

Segurament us heu adonat que les fotografies i els vídeos de l’escola no són accesibles per a tothom. Això respon a una voluntat de limitar el seu accés només als membres de la comunitat educativa.

Els nois i noies de l’escola, des de 4t fins a 6è, ja tenen un usuari i contrasenya per a poder entrar, comunicar-se amb els companys, redactar notícies, realitzar activitats lligades al seu aprenentatge,etc…, però les famílies també podeu tenir-hi accés, us podeu registrar des de dos llocs d’aquesta intranet:

en el menú de l’esquerra, a l’apartat "Entrada d’usuaris" cal seleccionar Compte nou

directament des de la pàgina de fotos o vídeos, en l’enllaç que hi ha.

En tots dos casos, haureu d’omplir tots els camps d’un formulari, sense oblidar-vos el curs del vostre fill o filla.

El registre no és automàtic, o sigui que us demanen una mica de paciència i en el termini de pocs dies rebreu la contrasenya per a poder accedir-hi.