Redacció cooperativa: Sortida al bosc del cel

bosc_del_cel.jpg

El passat dimecres 13 de novembre, els alumnes de sisè vam fer una sortida a Centelles, una localitat que està a una hora de Barcelona, aproximadament. Vam anar-hi en autocar i vam estar distrets escoltant música.

A la classe, entre tots, de manera col·lectiva, hem redactat aquesta  notícia per explicar-vos el que vam fer.

Per poder-la llegir cal que cliqueu on diu "notícia completa"

El lloc és molt bonic. Hi ha una casa de colònies anomenada “Mas Banyeres”. A més de colònies també fan activitats de tot un dia. Té una granja amb diversos animals: vaques, ànecs, ponis, cavalls, cabres… També té una piscina que estava tapada amb una xarxa perquè només l’utilitzen a l’estiu.

Quan vam arribar, el primer que vam fer va ser esmorzar. Després, els monitors ens van posar l’arnès i el casc per preparar-nos per a la primera activitat que es deia “El bosc del cel”. Consistia en escalar per pujar a un arbre i des d’allà fer un recorregut d’arbre a arbre passant per diferents nivells de dificultat. En tot moment anàvem enganxats per tres anelles que dúiem a l’arnès i que subjectàvem a les cordes dels arbres per assegurar que no caiguéssim. Quan acabàvem el camí, ens llançàvem per la tirolina i després ja vam anar a dinar.

Vam tornar a la casa i vam dinar asseguts en unes taules de fusta. Després de tanta activitat teníem molta gana i ens vam atipar de valent. Havent dinat, vam tenir una estona d’esbarjo per descansar o jugar al que volguéssim. Aprofitant que hi havia un camp d’herba molt gran, vam jugar a futbol, també a “tocar i parar” i a “fet i amagar”.

Després de jugar, vam fer les activitats de la tarda. Per grups vam pujar als cars i vam fer carreres. També vam practicar el tir amb sarbatana.

Vam arribar a l’escola molt contents encara que cansats. En general ens van agradar totes les activitats, però potser la que ens va emocionar més va ser la del matí perquè això d’anar pels arbres va ser únic i súper divertit.

Nens i nenes de 6è A