Recomanacions literàries

Ahir, el calendari ens va marcar l’inici de l’estiu, i avui hem acomiadat el curs compartint una estona de festa amb tota la comunitat educativa.

L’estiu és un temps per a descansar, per a gaudir, per a divertir-se, però també un moment per aprofitar les llargues estones de descans escoltant música o llegint un bon llibre.

Des de la Xarxa de Biblioteques Escolars  de Barcelona ens han fet arribar unes recomanacions classificades per edats que trobareu a l’apartat "Documents" d’aquesta intranet (o cliqueu aquí)

Recupereu forces, divertiu-vos i llegiu una mica.

Bon estiu!