Programa de suport a la lectura

cartell_lectura_sants-page-001.jpg

Aquest any un gran nombre d’infants i famílies han participar en el programa suport a la lectura, que organitza l’IMEB,  al Districte de Sants- Montjuïc, i ara que estem finalitzant el curs escolar volem compartir amb tots els infants i famílies del districte una festa oberta al barri per a que tots aquells que hi assisteixin puguin gaudir lúdicament, dels llibres, de les històries, dels contes i en general… de la lectura. La festa es celebrarà aquest divendres a les  17.30 h a la Plaça Joan Pelegrí i hi haurà tallers relacionats amb la lectura i una animació infantil.

Totes aquestes activitats han estat organitzades conjuntament amb les AMPAs de les escoles participants: AMPA Escola Gayarre, AMPA Escola Mossèn Jacint Verdaguer, AMPA Escola Francesc Macià i l’AMPA Escola Miquel Bleach.