Practica la cançó per al Dia Escolar de la Pau!

CANÇÓ: “UN MÓN MÉS JUST”,  de Fèlix de Blas.

Heus aquí alguns problemes que tenen els nens i nenes del Món. Cada infant canta la seva injustícia i totes juntes formen aquesta cançó. Si aconseguíssim que tots els infants l’aprenguessin, podríem fer una cadena de nens i nenes prou gran que envoltés tota la Terra. Al cantar aquesta cançó, farien que tothom sabés que avui encara hi ha injustícies i així podríem construir un Món més just. La cantarem tots junts el proper dimecres 30 de gener per celebrar el Dia Escola de la No-Violència.

Un alumne/a de cada classe cantarà una frase i TOTS i TOTES cantarem la tornada. Així que ja saps, posa play i a practicar!