P5 va de visita al Parc Güell

Ahir, dijous 15 d’abril l’alumnat de P5 va anar de visita al Parc Güell ja que volíem veure l’obra de l’Antoni Gaudí, l’arquitecte que estem treballant a l’escola.

Vam fer un recorregut per tot el parc, i vam veure la Plaça de la Natura, la sala Hipòstila, la font del Drac, ens vam fixar en les reixes amb el disseny d’una fulla de margalló i a més vam poder observar la tècnica del trencadís.

A l’anada vàrem passar pel Passeig de Gràcia per veure la Casa Batlló i la Pedrera i a la tornada pel costat de la Sagrada Família, i ens van impressionar molt!

Va ser un dia molt divertit i emocionant!

La classe dels Cactus, Margarides i Romanins!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *