P-5 VISITA EL MUSEU MARÍTIM

Aquest any, les classes de P-5 tornen a participar en el Projecte APADRINA EL TEU EQUIPAMENT ,organitzat per la Fundació TOT RAVAL.Mitjançant aquest projecte, es posen en contacte escoles amb equipaments culturals, per tal de realitzar un treball conjunt i enriquidor on cada part fa les seves aportacions. Aquest curs escolar, ens apadrinem amb el Museu Marítim . El passat Dimarts dia 28 de gener, vam realitzar la primera visita al Museu i , a més de visitar-lo,vam gaudir d’un VIATGE EN BATISCAF amb el que vam descobrir el fons marí de la Mediterrània. Així doncs, vam poder observar la seva fauna i flora marina i, també, vam observar la gran quantitat de plàstics i deixalles que amenacen la biodiversitat marina. Alguna cosa hem de fer !!!!!