Mostra de danses Fira d’entitats Poble Sec

El passat dia 10 de juny, un grupet d’alumnes de tercer de la nostra escola, vam poder actuar a l’escenari de la fira d’entitats del Poble Sec, que com cada any es celebrava a l’avinguda Paral·lel.

En aquesta actuació vam poder ballar tres danses (el Ball de Bastons de Lleida, El Ball de les pedretes de Mataró i la sardana “Baixant de la font del gat” versió disco). Només son algunes de les que hem après al llarg d’aquest curs.

Ens van acompanyar algunes famílies i també molts veïns del barri. Va ser molt divertit i emocionant!

Aquí us deixem algunes imatges de l’acte, esperem que us agradin!