LLEGIR SENSE PARAR!

Per acabar el resum que us varem anunciar, explicar-vos que al llarg de tot aquest curs, a la biblioteca, hem continuat desenvolupant la feina habitual, com pot ser: el préstec, les  sessions de l’acompanyament lector, la renovació i ampliació d’exemplars…

Just al costat de la Biblioteca, hi ha un mural,  on tenim recomanacions fetes per alumnes i altres membres de l’escola, on cadascú ha expressat quin ha estat el seu llibre preferit. N’hi de molt bones, divertides i sorprenents!

A més a més, com  a cloenda de les activitats de biblioteca, els alumnes de cicle superior, van reflexionar sobre els llibres que havien agafat en préstec i  les seves preferències  temàtiques. Entre tots varem fer un llistat de les possibles  activitats que farem el proper curs a l’espai de la Biblioteca. També vam felicitar als/les alumnes més lectors de cada classe!

De cara a l’estiu, ja podeu consultar la WEB de la revista El Garbell, on es recomanen les novetats de lectures interessants, divertides, fresques i engrescadores que faran que les vacances siguin ben entretingudes a la vegada que ajudaran als vostres fills a mantenir i fer créixer l’hàbit lector.

Us animem a seguir llegint a casa!

MOLT BON ESTIU!