La castanyada

castanyada.jpg

El divendres 29 d’octubre vam fer una festa a l’escola.Vam celebrar la castanyada.

Els de 6èA i 6èB ens vam barrejar. Alguns nens i nenes de 6èA vam anar a la classe de 6èB i els de 6èB van anar a la classe de 6èA. La Sílvia ens va posar en grups de 6 o 7 nens i nenes; cada grup va anar a una classe d’educació infantil per ajudar els petits a preparar les paperines de les castanyes.

Alguns nens i nenes es van disfressar de castanyera o de castanyer. Van estar un temps preparant-se i maquillant-se i van haver de venir abans a l’escola.

En arribar tots ens van distribuir per les classes dels petits de la escola i els vam acompanyar i ajudar a pelar les castanyes.

Ja podeu veure les fotos a l’apartat corresponent.

Rowena, Gino, Ilham. 6è A