Jocs Florals 2016

El dia 22 d’abril, a mig matí, vam celebrar al teatre de l’escola els Jocs Florals de l’escola Mossèn Cinto, i descobrirem els guanyadors del concurs literari de creació de poesia i prosa.

També vam saber el guanyador del concurs fotogràfic que vam celebrar amb motiu de la inauguració de l’edifici nou.

L’acte s’inicià amb la interpretació conjunta de la cançó “Benvinguts al Verdaguer” i, posteriorment, Bianca  i Valeria , alumnes de 6è, van recitar el poema “Podries” de Joana Raspall.

Aquí podeu llegir tots els textos guanyadors i aquí veure un resum fotogràfic de l’acte.