Ja hem fet Cantània 2018!

Després de 3 mesos d’assaig, el passat 26 de maig els alumnes de 4t vam anar fins a l’Auditori per participar a Cantània (juntament amb altres escoles). Quan vam entrar a L’Auditori estàvem molt emocionats, era gegant! Vam tenir la sensació de ser artistes. Primer, abans d’actuar, vam fer un assaig amb totes  les escoles que van participar a la Cantània.  Un dels moments més emocionants per a nosaltres va ser quan vam veure a la Neutrí per primera vegada, la nostra solista. Portava una perruca taronja i entrava en patinet. En total eren 10 cançons a 4 veus i amb alguns moviments. Veure a les nostres famílies al públic ens feia posar més nerviosos però, alhora, era súper emocionant! A més, quan vam sortir van fer-nos una foto a tots junts.

Ens ho hem passat molt bé i hem après a treballar amb altres escoles. Hem après molt amb Càntania!

Alumnes de 4t