Hem participat a FILS DE VIDA

El cap de setmana del 12 i 13 de març un grup d’alumnes de l’escola ha actuat a l’obra de teatre “Fils de vida” al Mercat de les Flors.

Fils de vida ha estat el resultat de la cinquena edició de Creació XIC, un projecte comunitari d’arts escèniques que promou la convivència en la diversitat al barri del Poblesec.

L’escola Mossèn Jacint Verdaguer ha participat, juntament amb altres entitats i persones del barri, en la creació conjunta d’aquest magnífic espectacle.

A banda del grup d’alumnes que hi han actuat, els grups de primer i sisè han participat a l’escola d’un taller d’arts plàstiques en què han narrat les seves històries de vida unint objectes importants amb fils. Podeu visitar la instal·lació amb les seves narracions visuals al vestíbul de l’escola.

Us animem a participar de la propera edició de la creació XIC. Busca’ns a l’escenari!

Podeu veure més imatges de l’espectacle i informar-vos sobre properes edicions al blog de Creació XIC.