Fàbrica de colors 2021

El passat dia 27 de maig, l’alumnat de 1r i 2n van assistir al teatre Poliorama per participar en el gran concert de la Fàbrica de colors. Es tracta d’un concert amb música en viu on els participants canten les cançons que han estat assajant a l’escola durant aquest curs. El conte de la Fàbrica de colors s’anava narrant a mesura que els participants anaven cantant. Va ser una experiència molt emocionant i divertida ja que els nens i nenes eren els protagonistes de l’espectacle. Estan fets uns artistes!