ESCOLA VIRTUAL #JoEmQuedoACasa #COVID19

Amb aquest espai posem a disposició de tota la comunitat educativa recursos, actuacions i informacions per  fer més lleuger el tancament de l’escola.
Aquí teniu el telèfon habilitat per aquests dies:   603545859

Pla d’obertura de centre

Declaració responsable

El claustre de mestres anirem actualitzant l’espai i fent  propostes a l’apartat que hem creat per a l’ocasió.
Cliqueu a la imatge per entrar a la web de l’escola virtual i a “Inicia la sessió com a visitant” per entrar al moodle de l’escola.:

i a “Inicia la sessió com a visitant” per entrar al moodle de l’escola.:

També hem creat aquest espai on anirem posant diferent documentació relativa al coronavirus perquè les famílies  estigueu ben informades.

I sobretot, ens mantenim en contacte:

Via e-mail de l’escola a8001649@xtec.cat via xarxes socials ( Twitter, Instagram)  i el nostre canal de Telegram.

Suport Psicològic: