Enginyeria aeronàutica a sisè

Dins el marc del projecte AQUÍ STEAM, que hem treballat amb la UPC, i amb l’ajuda de l’Adeline, mare d’una alumna de l’escola i enginyera aeronàutica, ens hem endinsat en el món de l’enginyeria aeronàutica, i ens hem convertit en enginyers i enginyeres per uns dies i hem creat el nostre propi satèl·lit per enviar a Mart. Voleu veure com han acabat els nostres ous?

Per acabar, l’Adeline ens ha fet la xerrada “Una enginyera a cada escola” dins del marc del dia de la nena i la dona científica. Amb la seva visita vam poder descobrir com treballen els enginyers i enginyeres aeronàutiques.

Va ser una xerrada molt interessant! Moltes gràcies, un any més, Adeline.