Els quatre elements: projecte Tàndem

escanear0001.jpg

Escoles Tàndem és un projecte educatiu innovador en què centres educatius, a través del partenariat  amb institucions de referència del país, treballen conjuntament amb l’objectiu de fomentar l’èxit educatiu. Aquest projecte es basa en l’especialització curricular d’aquests centres en una matèria singular (música, ciències, audiovisuals…).

En el projecte Tàndem Escola Mossèn Jacint Verdaguer + Conservatori Municipal de Música de Barcelona (CMMB), la música s’insereix com a eix transversal dins el currículum de l’escola a través de 4 tipus d’activitats ( transversals, musicals, d’enllaç i de formació ).
Els alumnes de Cicle Inicial, 1r i 2n, en " Els quatre elements " ( Terra, Aire, Aigua i Foc ) ens exposen en el teatre del Mercat de les Flors aquest treball multidisciplinar, on es parteix d’una idea i s’aborda des dels diferents àmbits amb la finalitat de crear un projecte comú.
Els nens i nenes de Cicle Inicial ens han obsequiat amb una excel.lent exposició sobre tot allò que han après sobre la Terra, l’Aire, l’Aigua i el Foc. I la música ha estat present en tot l’acte.

Enhorabona als tutors, tutores, mestres de música i professors del Conservatori Municipal de Barcelona que amb el seu bon treballar i il.lusió han fet possible aquest bonic acte !!!

El mateix dia 15 de juny, BTV va obrir l’Infobarris amb un reportatge sobre el projecte.

www.btvnoticies.cat

Podeu veure les fotos i alguna pel·lícula a l’apartat corresponent d’aquesta intranet. A mida que tinguem totes les pel·lícules llestes també les podreu trobar al mateix lloc.