ELS PASTORETS TORNEN A L’ESCOLA

Com tots els Nadals, els nens i nenes de 3r hem representat l’obra de teatre “Els Pastorets” a la sala polivalent de l’escola i hem treballat molt per fer-ho.

La Laura ens ha ajudat a fer els Pastorets. Era la directora de l’obra  i ens ha fet treballar molt.

L’obra la vam partir en dues parts. La primera part la va fer 3rA i la segona part, 3rB. A 3rA hi havien sis personatges de família, set pastors, dos dimonis i sis àngels. A 3rB hi havien sis pastors, nou dimonis i sis àngels.

El dia dels pastorets ens vam disfressar de dimonis, pastors, àngels i família. La Laura ens va maquillar a tots.

El dimarts 14 van venir les famílies a gaudir-la. Aquest dia que vam representar els Pastorets, alguns teniem vergonya perquè teniem molt públic. Quan vam fer l’obra tots estàvem molt nerviosos, però tot va sortir molt bé i la Laura estava molt contenta.

Com que no va poder venir tothom, teniu el vídeo a la web de l’escola.

Molts nens i nenes de 3r tenim germans, germanes, cosins, amics que han fet els Pastorets a l’escola. Segur que els nostres han sigut igual de bons.

Els nens i nenes de Tercer