El jardí de roses de l’escola

Durant la setmana de sant Jordi, un verger de roses de totes mides, materials, formes i colors van aparéixer a les aules, passadissos i entrada de la nostra escola.

Mares, pares, àvies, avis … responien amb esforç i il·lusió als precs formulats pels nens i les nenes que desitjaven sentir-se cofois observant la rosa aportada pels seus éssers més estimats la qual lluiria entre totes les altres. Tot ensenyant-la i explicant com s’havia elaborat la canalla ha reviscut, sovint, els moments compartits amb els pares o avis.

Roses de paper de totes menes, de peles de fruita amb tiges de carxofa, de pasta de paper, de plastelina, de roba, de punt, de plàstic, … tant variades com diverses som les persones que convivim a la nostra escola.

Gràcies per formar part d’aquest jardí.